frisören i 2 timmar :P

Heeej! :)

Kom nyss hem från Haninge C, har klippt mig. Igentligen så var det meningen att jag och mamma skulle shoppa lite efter men mamma orkade inte och vi skulle ändå inte hinna för vi var hos frisören i 2 timmer. Jag slingade håret och det tar ju lite tid. Är faktiskt riktigt nöjd med håret :) Ska i alla fall åka till Farsta imorrn istället. Är det någon som vet hur regnbågen kan ha färger, asså den har ju lixom blått, grön, röd, gul coh lila, man ser ju det ;)
Idag så ska lillen få vila, ska till stallet och gå och massera henne. Ska plugga nu, har en liten läxa i So till imorrn, Spanska glosor till torsdag och Idrotts prov på fredag :P

Juste, red inte ut med Dea igår för att hon skulle på fotbollsträning så jag red ut med Cornis och Bucke istället. Vi bytte hästar. Det var jätte roligt att rida någon annan :)


En rolig bild på Cornis och Fabiëne, ni får nöja er med den ;)

Puss I♥

Kommentarer
Postat av: Amanda <3

Din frisyr var jätte snygg ida! <3

2010-09-01 @ 21:54:52
URL: http://paam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Ida.Du är även fin i ditt naturligt fina hår.Själv har jag kommit på efter alla år att håret är bäst utan permanent o färgning!Har skickat din bloggadress till Moa så hon får se bilderna på Dej Stina o Miss Bond.Grattis till hoppsegern i Söndags!Puss o kram Farmor.

2010-09-02 @ 21:39:10

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0