Farmor till imorrn!

Heejsan! :)

Gud vad jag är trött! Jag, Cornis och Emma sov i stallet igår till idag. Är verkligen jätte trött men måste piggna till lite för snart så kmr Farmor och hämtar mig. Jag och Stina ska vara hos Farmor till imorrn, kul kul :)
Vet inte vad vi kmr att göra för kul men förut så har vi varit där lite längre och då så hade vi jätte kul.
Det gick iallafall sjukt bra att rida idag. Red runt hoppvolten, årkade inte rida iväg när man ändå bara ska rida i en kvart. I början så var hon lite stel men hon blev mjuk snabbt.
Gjorde jätte fina fattingar från skritt. Hon är ju så pigg nu så hon vill ju gallopera. Blir lixom inge trav alls. Red ut i går men Cornis och Emma och då så var hon grymt pigg. Hon studdsade, gallopera på stället, kicka och ville bara gallopera men det var jätte roligt! Hon kunde till och med fatta gallop direkt från halt, hehe :)
I morrn så ska jag träna för Saida lite lugnt i dressyr och i helgen så ska jag hoppa för Sara :)
I morrn så ska ni få reda på en jätte roligt sak som jag och Elsa ska få vara med på :D





Puss och Kram I <3
 

Kommentarer
Postat av: Linnea<3

Fin hon är! ♥♥

2010-08-11 @ 17:04:26
URL: http://linneazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0