Duktig ponny i 2 dagar!

Heeejsan! :)
Gud vad det är kallt, både ute och inne, fryser typ hela tiden. Igår när jag skulle rida känndes det nästan som vinter, hehe kanske inte riktigt men typ.
Red lektion för Saida i går i ridhuset. Vi tränade på att hon skulle lyssna på mig och ta min skänkel, att hon skulle vara kul, att jag inte ska tappa yttertygeln och mina hälar och händer :) Vi körde lite gallop bommar också och det gick verkligen superbra och det var jätte roligt! :D
Idag så tränade jag för Isabelle. Hon var inte riktigt lika fin idag från början, stod imot ganska mycket och var stel. Isabelle hoppade upp lite också och kärde loss henne, red sen och kännde lite på henne och kärde LB:1.
Hon var jätte duktig idag min lilla sötnos. Imorrn så ska jag bara skritta ut lite lugnt så om det är ngn som vill hänga med så säg till ;)

Här kmr några bilder, ser inte riktigt på alla bilder men men


Dessie och Tesla <3


Sötnos <3


Idag :)




Igår :)

kram I ♥


Kommentarer
Postat av: Saida

Woho, en bra bild som jag tog iaf haha ;) Min duktiga lilla Ida!

2010-08-27 @ 00:25:12
URL: http://saiiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0