Älskar dig Els! <33

Heeej :)
Idag så var det jätte fint väder och varmt men ändå så frös jag, haha vet inte vrf jag skrev det, kännde bara för det.
Aja, vaknade iallafall vid 9, gick upp, satt med mamma och kollade på datan sen så åkte jag till stallet, mockade och gick med Elsa men Dessie och Tesla :) Det gick bra bara att Elsa ska typ äta var ända grässtrå, haha fast hon börjar faktist bli bättre :P
Sen så hämtade mamma mig och så  åkte vi till Pizzahut och åt lunch, sen så skulle pappa kolla så att en av hans anställda gjorde ett jobb bra på Coop Forum så jag och mamma handlade lite. Det var 50% rabatt på hästavdelningen där så vi passade på att köpa ett schabrak, det var jätte fint! :) Ska ha det när jag tävlar :)
Efter det så åkte vi till Lyckås och kollade om dom hade ngt fint dressyr schabrak att tävla i fast dom hade inget men köpte:
Smörja till sadeln
en rosett till mitt för som man har på tävling
Svampar i olika färger

Sen så åkte vi hem och var hemma en liten stund och sen så åkte jag och mamma till stallet igen, borstade och gick igen med Ann-Marie och Blackie och Ellinor och Glenn på Bondvägen :)


Så här står Elsa och Tesla, inte så roligt men dom har ju varandra!


Elspels! :) <33


Dea och Telsa! :) <33


Schabraket! :)


Puss I <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0