blött, blött, blött!

Tjaa alla! Kom hem från stallet för en liten stund sen. Hoppade in i duschen på en gång så nu sitter jag här och väntar på att jags ka få tråkigt så jag kan plugga bra ;) Haha!

Min snälla mamma hjälpte mig idag i stallet så kom hem väldigt tidigt :) stackars lilla Tesla var dålig efter vaccination så dom stod inne idag så fick rida ut i snöandet. Ska träna för Issa imorrn oxå så det passade bra men det gick jättebra att rida idag :) Hon var ganska tittig eftresom det var sånt väder men hon var pigg och glad i alla fall ;) Kunde typ inte kolla i galoppen för det blev så blött men men :P


hehe ;)

Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0