Vrf ska det vara så svårt att komma på rubriker?

Gu vad jag är trött! Ska snart gå och lägga mig i sängen och kolla på Kompisar på nätet. Hittade den igår på datan, jättebra faktiskt! :) Mamma väckte mig idag vid 7 för att vi skulle ju till Stav och sko Els, jättejobbigt men vad gör man inte ;) Det var i alla fall jätte hemskt eller vad man nu säger för när vi precis hade lastat henne för att åka så kom Isabelle (som hade utsläppet) och sa att det låt ett rådjur/hjort borta vid banan. Den kunde knappt gå, asså frambenen var typ av, så den kunde gå typ 10 meter men sen så bara fall den ihop och den andades jättefor! Så pappa ringde Harry som äger hela Forsen och han skickade dit sin granne som skulle sjuta den! Men stackarn, den kollade verkligen på oss och typ sa: döda mig! Men aja, nu är den i alla fall borta.

Idag ska elsa få vila så mamma och pappa åker dit sen och går med henne ;)


rådjuret :P

Här kmr bilderna från igår :)






Puss <33

Kommentarer
Postat av: J

Stackars rådjur men gud vad fina bilder!:)

2011-01-05 @ 18:53:39
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0