Vart på dansuppvisning, nu blire stallet!

Kunde inte blogga igår för blogg.se dampa och han inte idag men nu får ni ett inlägg :)
Var nyss och kollade när min kusin hade dansuppvisning och hon var jätteduktig! Såg oxå massa andra folk jag kände igen från min danstid :)

Men har nyss ätit lite mat och ska dra till stallet nu och rida min lilla ponni på Vendelsö sen måste jag hem och plugga, har Matte prov på Fredag och är inte klar med dom vanliga uppgifterna än ;)

Ska försöka blogga mer sen när jag kmr hem! :)


Jag och pappa bakade en god sockarkaka igår :)


en bild när jag gick på dans men här gick jag på musikal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0