vart med dessie och Lollo :)

Väntar på att maten ska bli klar sen ska jag åka till stallet och rida lilla Elsan i ridhuset :)

Dagen har i all fall vart rolig och skön! Började 9 som vi kmr göra hela veckan och vet ni en, jag vaknade av mig själv imorrse! Helt sjukt skönt :) Men skulle iegntligen sluta 14 men hoppade över 1 tim och 3 min rast så slutade halv 1 men dte dåliga är att vi inet fick göra så igentligen så kmr inte få göra så imorrn :( Jobbade med vårat land som är Kuba och det är faktiskt rätt kul :) Har vart med Dea och Lollo hos Lollo idag oxå :)

Har inga bilder nu men ska tvinga mamma att ta kort idag, haah jag är ond ;)
Fast ni får en film från Chatrine träningen men har inge nedtramp så ser skit konstig ut men måste verkligen öva på att komma ihåg det, stigbygeln åker lixom in på foten. Hade tånarna ner såg jah, haha :P Hade dålig sits oxå men skit samma. Lägger ut den för att tkr att allt annat blev jättebra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0