Väntar...

Väntar på att mina småkusiner ska komma nu :) Har typ gjort allt man kan göra, hehe har lite kvar att göra kanske ;)
Har i alla fall ont i mitt ben så fort jag ska gå, HAHA! på gympan så ville jag och mina kompisar köra lite cheerleading :P Och sen så ramlar jag ner där uppifrån och landade på benet, haha lyckat Ida :P Men ibland när man går känns det lixom som om det är nålar, asså att det sticks till lixom :P

Det funkar typ inte att ladda över bilderna från det men det kanske går nån dag :)


Haha, kanske inte riktigt såhär ;)


Kommentarer
Postat av: j

Jo så gjorde su;)

2011-01-14 @ 23:05:03
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0