Löshoppning!

Asså gud vad jag är trött! Har nyss ätit middag :P Haha, lite sent men men. Vi kom hem från stallet vid halv 11 ungefär, juste, VI = Me and Cornis, haha ja, så ni vet lixom :P

Det tog typ 4 timmar för oss att rida bucke och mocka 4 boxar, snacka om att vi var lite sega kan man ju säga men aja, vi kom ju hem i alla fall ;)
Men idag så löshoppades Elsa och hon var jätteduktig! :) Var verkligen kul att se hur hon hoppade från marken! Imorrn ska jag rida ut tror jag, haha så ni vet lixom. Men nu är jag trött så orkar inte blogga nått mer idag :P

Datan har lite damp så det går inte att lägga upp några bilder från idag men ni får en film i alla fall :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0