Kan kuddar flyga?

Äntligen så är jag påväg att bli frisk, hade bara 37,1! Eller äntligen och äntligen, har ju inte vart sjuk så länge men ändå :P

Vaknade idag vid halv 9 och såg att min andra kudde stod upp på golvet. Asså den låg inte där utan stod lixom upp, sjukt konstigt. Den kudden låg lixom bakom mig vid väggen och sen ligger den mitt på golvte. HAHA, skit skumt :P

Aja, strunta i cp kudden nu :P
Men idag ska Elsa få vara med på löshoppningen :) Ska bli jättekul eftersom jag aldrig gjort det på henne och har lixom aldrig sett henne hoppa från marken :) Men igår så gjorde vi hemgjord pizza, haha. Dom blev väl fina, hehe men vi kanske skulle ha kryddat degen lite, smakade inte så mkt men det var roligt att göra i alla fall ;)
 
Kom på en sak oxå :P Brukar ni typ drömma endel drömmar som det lixom händer saker i som gör ont i verkligheten. Haha, ganska konstigt faktiskt ;)

Kollade på 1 och en halv film igår. En som hette stay cool (tror jag), ganska jobbig film :P och kick-ass, såg bara halva för det var mamma och pappas film men den var bra! Den kan jag verkligen rekomendera :P

Har inte så mkt mera att skriva sen men det kmr mer inlägg senare :)


haha, cp kudden



mums!

puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0