Glad igen! :)

Hej alla glada! :)
Äntligen helg fast veckan har faktiskt gått fort! Nästa vecka har vi tema veckas och det kmr vara fett chilligt så grymt skönt, typ inge läxor utan det jävla matteprovet som kmr vara på torsdag om 2 veckor.
Men ida var det ganska varmt ute när jag gick hem :) Var jättekiss nödig så det var lite jobbigt men glömde bort det sen :P Idag är jag glad för nu har jag äntligen bilder till bloggen! Blir mkt roligare att blogga och att läsa för er som gör det ;) Men vid halv 5 ska vi hämta Celle (min kusin) vid T- centralen :) Hon ska bo här i helgen för imorrn ska vi på Romeo och Julia teatern med farmor och Lisa och Stina! Ska bli jättekul :D
Är ganska ridsugen men Elsa fick equiperateft (stavning) behandling så pappa ska gå med henne efter han har ridit på ridskolan :) Har inte så mkt att skriva om nu men ni kan ju tänka på oss när ni är i stallet och mockar och vi sitter och kollar på Romeo och Julia ;)




Dagens outfit ↑'


Min snygga klocka jag fick av Farmor! :)

Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0