Hemma nu från Åre!

Äntligen hemma! Kom hem halv 8 så det tog 10 timmar, asså sjukt jobbigt! Men men, det kändes inte som om det tog så lång tid men det är typ 60 mil tror jag att det e, hehe, jag som brukar tycka att 10 mil till landet är jobbigt ;) Men vi har haft det jättekul! :D Den ända gången det var tråkigt var på kvällarna, viste lixom inte alls vad vi skulle göra men igår kväll hade vi det kuligt! Då spelade vi med andra ord typ i några timmar, hehe, jag och Cornis ägde ju! :) Vi har badat, fått massage, dansat och busat ;)
Hehe, sen åkte vi eller i alla fall, jag och Cornis, skidor, dom andra orkade inte :P
Haha, vi var ju lätt roligast i backarna! Vi åkte en röd skogsbacke, eller vi åkte inte i rätt spår men vi åkte i alla fall i skogen som var röd brant, och vi ramlade hela tiden, HAHA!!
Det roligaste var när vi åkte i den dära skogasbacken, jag ramlade och sen kom Cornsi och åkte in i ett träd, haha, sen när hon skulle åka därifrån så åkte jag över henne så då ramlade hon ;) Hehe, och då försvann staven, asså helt sjukt, den ba var borta och sen när vi höll på att leta så kollade jag på klockan och då var den 14:40 och liftarna stängde 15:00 så då ringde vi pappa och frågade vad vi skulle göra för vi hade lixom hyrt stavarna men då sa han att vi skulle dra så att vi han med liftarna. Sen så fick vi inte påCornis skidor så då kom vi därifrån tion i 15 och då åkte vi ner i liftspåret för att inte åka i skogen och ramla hela tiden men sen när vi väl kom ner så var det försent för att vi var tvungna att ta 3 liftar för att komma hem igen och dom hade stängt, så vi fick staka oss till en lift, åka ner till Björnen, en annan by på andra siden av berget och sen ta en taxi hem, haha men det var jätte läskigt när vi kom ner och fattade att vi skulle döö, men annars så var det superkul! HAHA!!













Puss <33


Kommentarer
Postat av: Carro

Kan ni skriva om ett inlägg där du inte skriver efternamn! Så är du jätte gullig!

2011-01-03 @ 17:33:30
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0