stallet hela dan! :)

Hej alla roliga och tråkiga! Haha!
Nej men har tråkigt! Vet inte alls vad jag ska göra :(
Skulle igentligen åka hem till Cornis ikväll och sova där
men Issa var typ magsjuk så får inte :(

Har i alla fall vart i stallet hela dan idag med Cornis!
Har smörjt dressysadeln och dressyrtränset, imorrn blir
det rästen. Jag och Cornis ska ha en mysdag. Ska smörja
och städa lite :)
Red ut på grusvägarna bland husen, gick att trava och gallopera
lugnt faktiskt :) Elsa tycket att det var jättekul när hon väl fick galoppera
men det gick jättebra! Men när vi skulle gå hem stod det en
bil med en plog på och den lät jättemkt så els vägrade gå förbi men
tillslut så sprang hon förbi. Gav upp på en gång och sa att det
inte skulle gå och sa att
Cornis skulle gå först men då sa hon att om jag har den inställningen så kmr
det inte att gå men sen gick det ju!
Duktig polle! :)
















 


Haha, ser lite mongo ut men men :P

Puss <33

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0