Mina brorsor :)

Har ju inte skrivit så mkt om mina brorsor här i bloggen så tänkte göra det nu :P



Det här är Hampus, min äldste storebror.
Han är snart 20 år, asså född 1991. Han är väldigt
snäll när man inte irriterar han, då är han ganska så sur ibland
kan man ju säga ;) hehe, men som storebrossor e fast kanske
snällare ;)




Det här är Linus som är snart 18 år, alltså
född 1993. Han är lite mer arg på mig hela
tiden än vad Hampus är kan man ju säga. Han tkr att jag
inte får kaxa mot han för att jag är mindre.
Ibland fattar jag att han blir sur på mig

t.ex. igår morse när han hade lagt sig vid 4
på morgonen så kmr jag in rusade
och skriker vid 10 på morgonen att han
har tagit min kamera. När jag hade väckt honom och
sprungit livrädd upp till pappa för att inte dö och
bett han att gå ner och säga åt Linus så ser
jag att min kamera låg på min stol, haha
då kan vi snacka om arg storebrorsa!


Jag vet att jag ofta irriterar er och att ni har lust att döda mig ibland men
jag vet att ni älskar mig och att ni alltid kmr att finnas där för mig
Jag älskar er! ♥


Kommentarer
Postat av: Celine

Hej, kusinen här! fina texter om brorsorna men skulle jag kunna få ditt mobil nummer (glömde spara när vi messade innan jul) så vi kan messa om Romeo Och Julia teatern!

KRAM celine <3

2011-01-08 @ 22:20:10
URL: http://reallyfancyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0