Ingen träning ikväll :(

Äntligen klar men nej, nu har man ju NO kvar :( kan spanska och engelska glosorna nu i alla fall, alltid nått :P
Har ju igentligen matte men tänker skit i det nu, kan inget och tänker inte göra provet på fredag, that´s it lixom :P
Haha men var så sjukt dåligt för igår när det skulle komma sista avsnitten av Kompisar på nätet men idag kmr det nog :) Men tror jag har träningsverk idag från gympan igår, haha men det gjorde jätteont i benen när jag skulle gå hem från bussen, haha ;)

Ska åka till stallet på kvällen som vanligt, ska rida i ridhuset men ingen träning, behöver det verkligen men tänker skita i det nu, tänker inte skriva mer om vrf men så är det bara. Har inte så mkt mera att skriva om nu såå bye bye! :)


Haha på min gamla skola i 4:an kanske ;)


haha








haha, ser inte ut som jag :P



hehe lite bildern från när jag var yngre :)

Puss <33


Kommentarer
Postat av: Lollo<3

haha, vilka söta bilder! den där när du är häxa elr påskkäring fy fan vad rolig du ser ut!!! men söt :P haha <3

2011-01-25 @ 16:10:41
URL: http://losz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0