HELG!! :D

Heej alla! :)
Sitter och kollar på lite mail från en häst som jag provreds äger, ni vet Juni som jag har berättat om förut ;) Dom har tyvär inte fått henen såld än men det kmr väl nån som passar henne nån dag ;)

Skolan avr i alla fall bra. Hade lust att ta självmord på NO asså, orkar med det ämnet! Försöker att tänka possitivt på NO lektionerna men det går f*n inte! Men annars så var dagen bra :) Vet inte riktigt vad jag ska göra men det blir väl kolla bloggar och kommentera massa, haha men ska försöka i alla fall :)
Ikväll ska jag och Cornis göra nått :) Skulle vara kul att vara hos henne nu, har ju vart hos mig typ hela tiden och det är mkt roligare hos henne men mina småkusiner kmr ju hit så vi får vara här :P Skulle ju kunna få skjuts till henne sen när dom ska åka men det blir nog vid halv 11 kanske och då kanske det inte är nån mening. Asså i somras så kunde jag åka hem till henne vid halv 12 men asså då var man inte lika trött, har ju skolan nu...
Aja, hehe :P

Nån som har förslag på nån bra låt? :P
Kom på att det är helg oxå! I love <3


Haha, första gången jag hoppade för Saida :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0