Haha, vrf ska det va så svårt att välja rubrik?

Heej! :)
Var nyss och lämna Celine på T- Centralen, åt donken där oxå! :) Men helgen har vart rolig pch teaterna/musikalen var jättebra! :) Efter åt vi oxå på Pizza Hut och vi hade värsta jobbiga servitrisen, ville inte att hon skulle få nån dricks, hehe ;)

Men red ut idag och det gick helt okej :P Älskar att det va så varmt och solen! Synd att jag hade brottom hem, annars skulle jag kunnat fota henne massor i hagen :) Var lite jobbig att ta in bara :P Kan berätta lite kort. Hon blev typ rädd för en häst(asså hon såg inte att det va en häst först) som gick i en backe och då börjar hon låta och springa iväg och resa sig och reste sig i varje steg, sen kom det en lös häst och då bli hon ännu värre och lixom reser sig samtidigt som hon springer iväg och hon trycker sig mot mig och det var så himla halt och grimskaftet var halt så var när på att tappa henne men när vi nästan var vid stallet fick issa ta henne, jag viste lixom inte vad jag skulle göra men hon ställde henne på nått sett ;)

Men ska kolla runt på lite bloggar, vet inte vad jag hittar på, kanske spelar nått me pappa :)
Veckan som kmr nu kmr vara skit skön, har tema vecka så... :)

Massa mongo bilder på mig och Celle när vi åt frukost i Lördas ;)






















Outfiten igår fast körde utan skärp :) ´

Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0