Älskar dig så sjukt mkt!

Heeej allihopa! :)
Jag är lite små ledsed, eller asså inte ledsen men lixom lite besviken kan man säga. Trodde att jag var påväga att bli frisk och att jag kanske kunde göra nåt med nån idag men har inte blivigt bättre nånting. Är till och med sämre imorse än igår kväll :(

Red ut i det mysiga och rätt så fina vädret med Cornis :) Det gick jättebra! Det var så himla mysigt och det väckte massor med gamla minnen och känslor! Elsa var som vanligt pigg. Asså när hon gick först så var hon inte så pigg coh tittig men när Corn skulle gå först blev hon taggad och ville typ verkligen gå först, haha :) Älskar verkligen när hon har så mkt energi i kroppen som vill ut! Hennes galopp blir lixom som om hon hoppar upp, asså kan inte riktigt förklara mend et var i alla fall jättekul! Pratade hela tiden och om gamla minnen, hehe ;)

Nu ska jag gå till min "sjuksäng" och kolla på nån film och äta massor av gott!

Lite bilder från igår :)










Vad tkr ni om det här fina täcket? Fick det i julklapp men hade inte hunnit
få det innan julafton så fick det i veckan! :) Tkr i alla fall att det är jättefint
på snuffisen!

Puss <33


Kommentarer
Postat av: Elli

Har du börjat rida med hackamore? (:

2011-01-07 @ 16:49:54
URL: http://ryttarnas.blogg.se/
Postat av: J

Varför rider du med hackamor?

2011-01-07 @ 20:16:57
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0