Älskar dig Excelsa ♥

Hehe, vet inte hur jag ska börja det hära inlägget ;)
Men har ganska tråkigt fast skönt att bara ta det lugnt, skulle igentligen kanske vara med Stina men hon hade haft feber i natt så fick inte :(
Men sov hos Cornis i natt i Isabelles säng för hon var hos en kompis och hennes täcke var söder så vi hade massor av dun/fjädrar i håret, näsan och munnen när vi vaknade, heehe! :) Mamma hämta mig sen vid 12 så åkte jag till stallet, Conis skulle på nån kick off sak med hennes klubb så :P Men igår så åt jag, Cornis och Fanny pizza. Vi skulle igentligen äta där men dom skulle stänga så vi gick hem till Fanny och åt där :) Sen gick vi till godis Svampen och köpte godis och sen hem men det var kul :)

Tränade markarbete igår för Issa och det gick super! :D Hon tyckte att jag red henne mkt bättre nu och att hon hade blivigt mkt finare och mjukare, kanske har tänderna börjat verka? Men skritta ut i kanske en timme med mamma och pappa som sällskap och det gick välldigt bar och Els var jätteduktig och pigg :) Det var mysigt! <3

Fanny tog lite kort på mig och pels imorrn så dom kmr snart! :)


Kommentarer
Postat av: Desiree

SV: hah du e rolig du tack tack <33

2011-01-22 @ 18:44:30
URL: http://teslans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0