Vinnare

VINNAREN AV VEM VET MEST OM MIG IGENTLIGEN ÄR *TRUMVIRVEL* MALIN.

TSMKLARARVIALLT.BLOGG.SE


SVAREN                                                                                 (Malins svar)

1. Mitt dröm/favorit boende: En stor fin gård                           1/2 rätt. (gården)
2. Favvo färg på Elsa:  Rosa                                                    rätt        (rosa)
3. Vi har en lägenhet där, fast är nyss såld: Åre                     fel         (vendelsö)
4. Vilken datum är jag född: 29 Juni                                         fel         ( 2 april)
5. Vilken ridläger har jag vart på 3 ggr: Finntorp                     fel         (vendelsö)
6. Vilken ridskola red jag på innan jag fick Elsa: Vendelsö     rätt        (vendelsö)
7.Hur många månade har jag haft Elsa: 18 månader i Mars      fel         ( 13 månader)
8. Gick jag på ridskola när jag fått Elsa: Ja                             rätt       ( aa )
9. Vilka tränare tränar jag för nu: Cathrine och Isabelle.           rätt       ( Cathrine och Isabelle)
10. Vad heter hon som hade Elsa innan mig: Ebba.                  rätt      ( ebba)


Kommentarer
Postat av: m'

Yeeeeeyy :D<3

2011-02-27 @ 22:13:58
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0