SOVIT I STALLET :D

Cha cha alla! :)
Sov i stallet inatt med Cornis och Dessan och vi hade det jättekul! :)
Haha, undrar hur många gånger jag skrattat haha :)
Vi har faktiskt vart riktigt duktiga oxå och städat bort all spån
i hela stallet igår och idag. Det blev typ 2 kärror att tömma :P

Red ut sen med Cornis och Fabbe :)
Det gick bra fast det blåste mkt och var ganska
dåligt väder. Dom var lite på tårna och lite spända
men dom var duktiga :) Det var oxå
jättekul :)

Var så himla mysigt att gå upp på morgonen
och fodra och släppa ut hästarna när solen
sken och det var mycke varmare. Kunde till
och med gå med bara mjukisar utan nått
under ;)


jag och galna dessie inatt :D


haah corn! :)

Haha! Vad gör jag;)


hehe :)

Puss <33

TRÅKIGT NOG SÅ HAR DESSIE OCH CORNIS RADERAT ALLA BILDER PÅ DOM SÅ
DOM ROLIGA BILDERNA FICK NI INTE SE :(



Kommentarer
Postat av: Desiree

roliga? rättare sagt fula XD <33

2011-02-26 @ 22:25:38
URL: http://teslans.blogg.se/
Postat av: Carro <3

Konstigt :/

2011-02-27 @ 17:02:19
URL: http://goldigoldenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0