Sorry men har ett liv

Sorry för väldigt dålig uppdatering men har inte haft tid. Är i alla fall hos mina kusiner med min pappas släkt. Har tagit hand om Agnes(våran syssling) idag som bor i Göteborg för hennes mamma skulle...
Cornis kom aldrig igår för hon var jättetrött och var tvungen att plugga :( Men ja och Dessan var uppe hela natten och pysslade på en sak till stallet. Kan ta kort sen och läggga upp kort här på bloggen om ni vill. Blev riktigt snyggt i alla fall ;)

Det gick bra att rida idag oxå. Inte så intressant vad jag gjorde :P


haha, en jättegammal bild på mig och kusse :)

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Gud vilken snygg deisgn du fått! :D



sv: Aww tack :')

2011-02-20 @ 00:22:08
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: j

Sv: det spelar inte ¨så stor roll men de tidigare bidragen vi fått äör bara på en häst:) Du kan ju skicka flera bidrag om du vill men då skall det vara på olika hästar:) Ja men tänk att du skall få så många röster som möjligt sedan och det är ju en tävling om sööötaste hästen det är det du skall tänka på men du borde även skicka in ett bidrag till veckans ekipage:)

2011-02-20 @ 11:24:01
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0