Trött...

Kom hem från stallet för en liten stund sen, har släppt ut hästarna med Cornis och Issa. Känns så himla konstigt att se Elsas box tom, hon måste vara kvar på Ulltuna tills hon blir helt bra, får inte ens åka och hälsa på henne :(
 
sov hos dom med Cornis igår och vi hade jättekul! så himla skönt att tänka på nått annat men eftersom jag var uppe typ hela natten förut så är jag jättetrött så åkte hem nu istället för till Cornis. Får se om jag kanske kan ta mig till stallet och städa hennes box och smörja och allt, får se men har i alla fall natten ikväll så kmr åka dit igen i alla fall. Orkar inte skriva nått mer nu än att jag saknar henne <3

Här står hon nu i en isolerad box men dom mockar varje morgon och
borstar henne!







Puss <33


Kommentarer
Postat av: amanda

Juste, hur mår elsa nu ida? <33 :/

2011-02-06 @ 18:52:06
URL: http://paam.blogg.se/
Postat av: Ylva

Vad är det för typ av strö? :P

2011-02-07 @ 17:13:27
URL: http://hovavtryck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0