Sockerberoände!

Hej Hej :)

Håller på att göra ett "löftekontrakt" mot mitt sockerberoände.
 Vill verkligen inte få diabetes så måste göra det hära nu. Annars
äter jag ändå fast jag igentligen inte får (för mig själv).
Men idag är det dressyrträning som kmr bli jättekul
hoppas jag. Märker på både mig och Elsa att vi kmr
av oss när vi inte tränar men nu ska vi komma igång
igen! :) Skolan var skön idag igen och fick sluta
13 istället för 14 och imorrn börjar vi 10 för har gjort
klart allt och då ska vi bara göra en teater och nån ska
komma dit och berätta om nått, skit samma :P

Red i ridhuset igår med Cornis och det gick helt okej. Gick
ganska bra i traven ibörjan men sen gick det ganska dåligt fast på
slutet gick det jättebra! :) Det är jag som förstör för jag blir
bara stark och sitter och håller istället för att låta henne
komma fram till bettet. Hon får lixom inte skans till det äns men
sen gick det bra :)






haha snyggt


<3











Cornis och lilla Fabbe!

Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0