Rubrikis? Haha, desssan!

Heeej :)

Sitter och gör inget just nu, har tänkt att kanske måla naglarna men får se om jag orkar, hihi är lite lat :P

Var i alla fall i stallet hela kvällen för hade kvällsfodringen och mamma och pappa orkade inte åka fram och tillbaka så fick stanna men det gjorde inte så mkt :P Red i alla fall barbacka i ridhuset och det sjukt bra! Hon var så himla fin min lilla ponni :D Blev lite stark och ville inte riktigt stanna på slutet för hade hoppat av och fixat täcket och då blev hon lite pigg men men :) Skulle igentligen rida ut men kände inte för att rida ut ensam i mörkret när jag lixom kan rida imorrn isället :P
Åkte oxå till centrum med Dessan och köpte present till lollsan som fyller år imorrn! :D

Glömde säga att els har vart välldigt gullig och rolig idag, haha! :) Först så drog hon ut ur boxen när jag skulle fylla på vatten i hennes vattenhink. Hon tänkte springa åt höger men där stod Tornado som hon blev rädd för, för han blev skit sur så gick hon rakt fram och sen fick jag stopp på henne. Haha! måste sett sjukt kul ut. Sen så försökte hon sparka Waphine i ridhuset. Sen så gnäggade hon åt mig sen när jag kom oxå. Haha hon är så rolig lilla bichen! :)


en liten halvful bild men bättre än ingenting :)

Puss <33


Kommentarer
Postat av: Desiree

SV: alltid XD följer NO-mahmus spår. svara på mobilen -_-

2011-02-17 @ 22:20:00
URL: http://teslans.blogg.se/
Postat av: Desiree

SV: alltid XD följer NO-mahmus spår. svara på mobilen -_-

2011-02-17 @ 22:20:03
URL: http://teslans.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

sv: Åh tack :D I 4,5 år nu tror jag :)

Hur länge har du haft din polle då? :D

2011-02-18 @ 18:37:32
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0