Kom hem!

Elsa, kan du inte komma hem nu! Saknar dig så sjukt mkt! Har bara vart borta från dig i 1 dag men att veta att jag inte får hälsa på dig nu är riktigt jobbigt!  När jag tänker på dig blir jag bara ledsen. Tänker bara på när jag lämnade dig, du var helt svettig och hade fått lugnande. Vet ju att du har det bra och att dom tar hand om dig men ändå. Vill ha dig här hos mig nu! Snälla, bli bra nu! <3
Ni kanske tkr att jag överdriver men jag får fan sakna henen hur jäkla mkt jag vill!


<3


Kommentarer
Postat av: j

Gud vad hemsk skulle fan inte veta vad jag skulle göra om något hände med Shadow eller Fire så att jag inte fick träffa dem:(

2011-02-05 @ 14:10:08
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0