Drömponny! <3

Idag var min ponny verkliegn grym! Hon var fin redan från början och gjorde verkligen allt. Blev lite tung i slutet i galoppen men hon är ju inte van att gå så hårt nu men tog det lite smålugnt ändå. Övade på övergångar och tämpoväxlingar, tog lite gamla övningar men hittade på en liten egen oxå, haha :) Imorrn är det hoppträning oxå :D Hoppas pappa kan filma oxå men får väl tvinga han, hehe ont ;) Nu ska jag läsa Equipage och kolla på den hemlige miljonären.


my heaven <3


Det har läckt vatten i hela stallet så sähär är det på stallgången nu för att tårka

Puss <33


Kommentarer
Postat av: Lollsan

hejhej!

besök min blogg så betyg sätter jag din blogg som deas men du mpste komentera det inlägget först så jag vet! :P <33

2011-02-23 @ 18:40:59
URL: http://losz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0