Släppte ihop underbarningarna idag! =D

Vad görs alla? Själv sitter man och väntar på att sitta ute och käka grillat med HELA familjen!Vet inte när det var sist! Typ 4 månader eller nått! Min brorsa kom hem idag från Rhodos efter 2 och en halvs månads jobb där och innan vet jag inte ens när vi åt middag tillsammans men det var nog välldigt läänge sen!
Båda ponysarna vila idag men dom fick sin motion ändå när dom rejsade runt i hagen när vi släppte dom tillsammans på gräs! Asså dom var så sjuuukt glad och busade jättemycket!! :D
Haha! Sjukt söta =D
Imorrn så ska oxå Issa få rida och känna vad det är för liten ponny jag köpt! :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Saknar dig <3 , måste va nån dag oxå så jag kan ge dig presenten! :D

2011-08-04 @ 18:20:07
URL: http://losz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0