Min helg! :)

Fredag: Kanske sova med Cornis, annars bara ta det lugnt ;)
Lördag: Först klockan halv 9 så ska jag och Lollo plantera blommor med 10 andra från klassen vid Länna för då får vi jättemycket pengar till vår klasskassa :) Sen åker jag till Elvis och tränar troligen dressyr för Issa. Sen hämtar Fredrik mig på stallet så åker jag direkt hem till dom där jag och Celine ska passa Linn och Isak :)
Söndag: Åka till stallet och gå med plutten, sen äre väl bara ta det lugnt och plugga SO :P


gammal bild på mig och Celle :)


Jag och Isak :)

 


Kommentarer
Postat av: clara

Sv; Jaa, han är fin! Det är min kompis ponny, hennes blogg heter beeckarantfors.blogg.se :))

2011-04-08 @ 11:28:23
URL: http://claraekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0