Gamla tider

Ligger i sängen nu och kollar runt lite bara :P Åkte med Cornis hem igår så kom hem vid typ halv 11 och orkade inte blogga då ;)

Elsa var jättemysig idag och det var riktigt roligt att vara i stallet så länge. Hade musik i hörlurar och det var super skönt verkligen! =D

Hasse och Cornis har vart snäll att styra min kamera idag så tacka dom för fina bilder =D

3 Saker som hände idag:

- Elsa var pigg när jag tog in henne och fick
  värsta damutbrottet mot Frida och sparkade
  mot henne men träffade som tur inte ;)

- Skulle skritta av Bucke och precis när jag
hoppat upp fick jag värsta krampen i foten
och kunde inte röra den. HAHA, det roliga med
det var att Cornis stod och asgarva bredvid
och skulle visa hur jag såg ut. HAHAH!

- Att jag fick sitta i ridhuset och vänta tills det
försvann som stallpersonalen kommer och ska
släcka och jag sitter där inne och skriver
"Neej" och dom blir jätterädda för mig ;)




Fick leda av lilla Valdo efter oxå, var alltid ivägen, hihi :P


Carro och Shadow eller Pegasus


Helena och Dom


Karin och Oktas


Jenni och Fire


Cornis och Bucke

Alla gamla samtidigt på samma platts! =D


Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0