Excelsa <3

Heeeej! :)
det var verkligen jätte länge sen jag bloggade men har verkligen inte haft tid. Har haft sjukt mkt plugg. Har pluggat på nu i nästan 3 timmar så kunde ta en lite paus, jätte skönt. Ska försöka att blogga på helgerna men på vardagarna så får ni räkna med att jag inte kmr hinna blogga. Tränade i alla fall för Isabelle idag och det gick verkligen super bra! Hon var fin nästan från början och tog vänster tygeln jätte fort. Jag har verkligen lärt mig att  hålla i vänster och hon blir så hilma fin då. Vi gjorde lite skännkelvikningar, slutor och sen så kortade vi ihop henne ganska mkt. Tog det lite halv lugnt. Jag började med att komma till stallet med ganska dåligt humör och blev lätt sur på en gång me det släppte så fort jag började rida, så himla skönt, hatar att vara sur när jag rider!
Red ut med Nell och Malin igår, det var kuligt kuligt. Nell var tvungen att ride en annan väg sen för att blackie var stressad så jag och Malin red själva.  När vi kom mellan hagarna på väg till Forse så skulle vi gallopera så blev Elsa skit taggad och reste sig typ två gånger, haha busponni så vi travade lite och galloperade sen. Tror faktiskt att Els gillar Fighter. Det blev ett litet konditions pass. Det har gått jätte bra att rida i veckan! Ska bara berätta att på söndag så ska vi göra våran LB debut, jätte kul! :D


Lite suddig men från hoppträningen med Saida i Söndags




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0