Regn,reng, reng och regn

Heeejsan svejsan! :)
Kom hem från stallet för att litet teg sen, tog in elsa och tesla och mockade. Det regnade så himla mkt, asså gud, det var lite översvämning på ett ställe i stallet, hehe :P
Igår så var jag hos Julia men tjejorna. Vi hade sjukt roligt! Vi kollade på fredag den 13 och någon annan film, vet inte vad den hette men det var en komedi i alla fall. Sen så körde vi lite sms rolett och typ snurra flaskan, om man fick flaskan på sig 3 gånger så skulle man dricka ur äckelfaskan. Och undra vem som fick dricka ur den 2 ggr, jo jag såklart. Så jäkla äckligt! Vi körde lite catwolk oxå såklart :)
Ska rida ut sen, tror med Dessie men får se. Ska sova hos Cornis ikväll och hon vill nog inte vänta på att jag ska rida men jag får se, kanske rider i ridhuset ;)

Haha! Hittade några bilder när jag och min kusin hade lite kul i biorummet ;)








Älskar er tjejer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0