I love you baby! ♥

Det har hänt så jäkla mkt med tiden jag har haft dig älskling!

Innan jag fick dig var jag jätte rädd av mig. Jag vågade knappt hoppa, var rädd att jag skulle ramla av så fort en häst hoppa till. Du har gett mig bättre självförtroände och du har tagit bort min rädsla. Jag kunde verkligen inte rida när jag fick dig. Men du lärde mig! Nu kan du springa så fort du vill och kicka och jag bara skrattar, vi kan hoppa banor och höga höjder utan att jag behöver vara rädd och osäker med hjälp av dig!
Det jag vill säga är att jag älskar dig baby! Du kmr alltid att vara min lilla rosa tjej.


                                           ♥     ♥     ♥    

Kommentarer
Postat av: fanny

sv: haha tack! :D

men hallå, vem kan inte älska honom? :O ;) <3

2010-09-19 @ 21:45:56
URL: http://fannyjarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0