Rid sugen!!!

Heeejsan! :)
Gud vad mörkt och trist det är ute! Är ändå jätte sugen på att åka till stallet och rida. Ska träna för Isabelle idag 20:30 så det är ganska långt tills det men kanske åker dit ganska långt innan. Ska testa att linda idag, måste ju lära mig nån gång. Ska bara berätta att vi hade en jätte dum vikarie. Vi skulle ha Engelska glosor och dom tar vi alltid från Svenska till Engelska, Ammi har till och med sakt det och sen så gör han helt tvärtom, blir så jäkla irriterad. Såklart ska man kunna det från både och men ändå, vi är ju inställda på att det ska vara från Svenska, ushh! Ska ha han imorrn med. Sen så på So:n så skulle vi kanske ha haft vanligt läxförhör men vi hade typ så att vi ska skriva allt vi vet om Grekland i förr i tiden och sen om det var bra så slapp man göra G frågorna på provet utan bara fokusera sig på VG.Hoppas att jag klarade det! Ska plugga lite nu och kolla runt lite, får se om det kmr ett inlägg ikväll :)

Här kmr massor av bilder från igår :)












Tesla, deas ponny och Elsas bästis! :)




om ni undrar vad jag gör med händerna så kliar jag henne ;)



Puss alla sötnosar <333


Kommentarer
Postat av: Alice

naaw, va sööta bilder. :) <3

2010-09-15 @ 16:11:01
URL: http://alicefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0