Vad ska jag göra idag?

Heeejsan svejsan! :)
Vaknade klockan 9 och satt mig vid datan. Har läst lite i När jag hör din röst (Twiligt). Ska ha läst ut den och gjort en bokrecension den 24/9 så måste läsa mkt nu men har läst typ 20 sidor men måste läsa mkt mera sen, tur att den är ganska bra annars så skulle jag aldrig orka ;)
Ska åka till stallet efter insläppet och rida ut Elsa lite lugnt. Ska nog läsa lite mera nu, får se vad jag hittar på idag
Bilderna på Equipe kommer aldrig upp, har redan sett alla men kmr inte ihåg, vill ju lägga upp bilder här på bloggen ju :P

Haha! En ganska cool bild som Cornis tog ;)





Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0