Mölarhöjden LD-LC :D ♥

Heeeeeeeej! : )

Tävling idag på Mälarhöjden ju och det gick jätte bra och är sjukt nöjd! :D

LD 0-0
Hoppade jätte bra och är faktiskt nöjd med tempot! Var så himla snäll och hoppade allt, tvekade bara en gång men vadå, hon hoppar ju :)
Hon var så himla duktig! 5:a och placerad :D

LC 0-0
Världens bästa ponny :D Hade det stressigt på framridningen, vi trodde att jag skulle starta om 15 minuter och vi hade nyss sadlat så skrittade nästan inte fram någonting och sen så gick jag direkt in på framhoppningen och red fram där. Men sen så hade jag ganska mkt tid kvar sa mamma sen så då kunde vi ta det lugnt igen men gud vad stressad jag var, hehe, stackars ponny :P
Hon känndes jätte seg emn sen när jag kom in på banan så piggnade hon till lite och hon tyckte att det var jätte roligt och var jätte duktigt. Hon tvekade inte en ända gång och hoppade jätte fint! :D
5:a där med och placering! Vi kom en sekund från 1:an och 1 hundradel från fyran, haha ;)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men är så himla nöjd. Min ponny är verkligen bäst! :D
Tack Cornis för att du stod ut med mig när jag är stressad och tar så fina kort! :) Det var skitkul när du var med :D <3
Det kmr att komma mera bilder sen när jag tävlar men det var Equipe som tog dom så måste hämta hem dom först ;)



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0