Tidig morgon! ;)

Heeejsan svejsan! :) Är så sjukt trött!! Sov jätte dåligt inatt, vaknade typ vi 3 och kunde inte somna förs 5. Sen så vaknade mina kusiner nu vid halv 7 så var tvungen att sätta på teven och tända och sen så kunde jag inte somna om. Men då får man ju tid till att blogga :P Idag så ska jag åka till Centrum en snabbis när min lilla kusin dansar. Måste köta en sjal och en ögonskygga. Sen så ska jag åka till stallet nån gång och förbereda för imorrn. Packa, smörja och jag tror att jag måste bada henne. Har inte gjort det sen vi rakade henne och då kom ju allt smutts fram ;)

Här kmr en till lite film ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0