Tävling imorrn! :D

Heeeeeeeejsan svejsan! :)
Cornis är hemma hos mig och vi gör inge speciellt, har nyss ätit :P Hon ska följa med mig på tävlingen imorrn :D
Red ut runt Högdalen med Dessie. I början så var hon jättestel och stark, tog bara tag i bettet och drog men hon mjuknade jättefort och tog vänster tygeln jättefint, red lite på jordvolten, där var hon jättefin verkligen, jag och Dessie bytte hästar i typ 5 minuter. Det var jätteroligt att rida Tesla, lite lättare men gud vilken trav. Asså håll på att skumpa av, jag skumpade så himla mkt, haha :P jag fattar inte hur Dessie kan, hehe emn en jättefin liten ponny. Aja, nu så ska vi göra någon roligt som att putsa mina stövlar, hihi ;)


Finaste som finns! <3


Haha Cornis, roligast som finns :D

Puss och kram I <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0