Tacos! :D

Heeej! :)
Är så hungrig aå att jag döör, ska äta tacos! :D Lite kort om dagen. Skolan avr bra, pluggade på ganska bra faktiskt. Sen efter skolan så hämtade mamma mig och så åkte vi och hämtade Linn och Isak på deras skola. Sen åkte jag, mamma och Linn till stallet medans pappa hämtade Isak vid modevillan. Joggade ut med Cornis och Fabiëne. Det gick jätte bra och ponnisarna var pigga och lite konstiga kanske, hehe nej men dom var väl söta, hihi ;) Sen så fick Linn skritta av henne lite och båda två var jätte duktiga. Ska äta snart men Isak och Linn ska bo här hela helgen :)


gullungar!




Från Mälarhöjden Världens bästa ponny! ♥

Pusss alla bloggläsare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0