Stallet nu, rida och fixa för imorrn :)

Heeeej! :)
Kom nyss hem från skolan men ska till stallet snart. Skolan har varit jätte skön idag, bara NO som var den jobbiga lektionen. Mamma och pappa har varit och skott Elsan på Stav så dom kmr och hämtar mig om ungefär en halvtimme på vägen tillbaka till stallet. Blir ett snabbt inlägg nu men kmr säkert ett till ikväll. Jag ska ju tävla i morrn på Mälarhöjden så ska fixa allt i stallet och rida Elsan ut och lite på banan med Dessie :) Hon ska oxå tävla där imorrn :D
Aja, hoppas jag hinner blogga ikväll, ska bara säga jag älskar helger, hehe så att ni vet ;)


Hehe, från igår. Tjejen måste rakas nu, är jätte låghårig! ;)

Puss och kram I♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0