Sova nu!!

Heeej! :)
Blir ett jättesnabbt inlägg nu.
Skolan var bra idag, efter skolan gick jag och Dessie hem till henne och hämtade hennes kläder och åt mellis. Sen så tog vi min lilla trasiga cyckel som har punka och försökte cyckla till Grindstugan och det var ju inte så jätte lätt. Dessie skjutsade mig och eftersom att det är punka där bak så blir det ju jättesvårt att cyckla och jag bara sitter där bak och roppar  kom igen då, det går ju skit sakta, så jobbigt kan det väl inte vara, haha stackara Dessie. Som tur var så fick jag ta med cycklen på bussen så vi tog 824 och åkte buss resten av vägen, hihi. Sen när vi kom hem till mig så gjorde vi lite läxor och åt middag och kollade på våran mattant på en film (barbacka) hihi :P
Sen nån gång så åkte vi till stallet och skrittade ut. Det var mysigt fast det var jätte dimmgt. Men det gick bra och Elsa var jätte duktig! Nu så fick jag värsta paniken för vi ska typ ha läxförhör imorrn på det som står på några sidor i våran Historie bok och jag glömde den såklart i skolan så jag och Amanda så åka dit tidigare imoorn och jobba med den innnan skolan börjar, hehe tur att jag inte var ensam! :P


Gullunge! Hon har verkligen blivigt duktig på att stå läs i gången.
Nu så kna hon till och men stå lös i grimma och går typ ingenstanns utan till godislådan
i ryktlådan, hehe :P




haha <33333



Puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0