Sjuk.... :(

Heeejsan!

Är så himmla sjuk! Det snurrar i hela huvudet, skit förkyld och har feber, inte kul!
Har läst lite och tränat på Engelska glosorna, ska kolla om jag orkar/kan jobba matte, stavade fel hela tiden när jag skulle lägga in Engelska glosorna på glosboken (även dom svenska).
Får se om det blir någon mer bloggning

Här får ni filmen från igår i alla fall. Som sagt, hon orkade typ inge och det kmr ni nog att se på filmen :P




Saida filmar inte så jätte bra som ni märker, haha! ;)

Kommentarer
Postat av: saida

hahahah jag vet,, jag suger verkligen på att filma men jag försökte iaf :P

2010-09-07 @ 10:45:43
URL: http://saiiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0