Plugg!!

Tjenixen! :)
Har skrivigt klar min berättelsen i SO på datan, skrivgt in filmerecensionen på datan och lagt in engelska gloserna på glosboken på typ 50 minuter *stolt*. Har tagit en paus nu men ska göra klart matte läxan snart, mamma måste bara hjlpa mig och hon läser tidningen nu så för väl vänta tills hon blir klar. Igår så klippte Isabelle Elsan och jag klippte magen själv, blev ganska bra faktiskt, lite ränder kansek men dom tog Isabelle bort :) Red ut med Cornis i går i mörkret och det gick så j*vla bra! :D När jag kortade upp tyglarna och pillade lite så gick hon iform på en gång och började jobba med bakbenen. Hon var inte alls stark i höger :D Hon var jätte pigg och tyckte att det var jätte roligt att få gallopera! Hon kunde gallopera minska gallopen jätte mkt utan att hon "dog". Hon är så duktig min lilla rosa tjej. Idag så ska vi köra lite markarbete för Saida :)


Haha! igår ni vi raka henne. Hon stog och sov sen ;)


bilderna på equipe kmr aldrig men vi köpte den hära på tävlingen ;)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0