Mamma och pappas jobb!!

Heeej! Är lite sjuk men mår bättre, imorse hade jag feber men är på mamma och pappas jobb så kan inte kolla men känner mig i alla fall bättre, ska gå till skolan imorrn i alla fall. skulle bara skriva det men nu så måste jag plugga, ska skriva om hur det gick på tävlingen men inte nu för måste verkligen läsan i min bok ;)
Juste, det har varit en equaterapeft hos Elsa idag och hon var lite spänd bak i ryggen, satt fast lite i bekenett och sen höger bog. Hon satt oxå fast mycket i nacken, vi skulle typ kolla hennes tänder och kolla om det kan ha med det och göra men Elsa fick nålar på sig lite överallt, lite massage och sen så knäckte hon henne lite överallt så nu så ska jag skritta henne i 3 dagar och sen jogga i 2 dagar så kan börja rida som vanligt på måndag igen ;)




Mamma och Els!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0