Clearound idag på ridskolan ;)

Heeej! :)

Det har hänt massor sen jag blogga sisst :)
I fredagen så var det kräftskiva i stallet, det var jätte kul :D
Det jobbiga var bara att jag var och är sjuk men struntade i det, jag tänker inte ha tråkigt6 bara för att jag är sjuk :P Vi körde 5 kamp, vi lite äldre barn gjorde en spökrunda i skogen till dom mindre, hihi. Sen så hade vi lite tomatkrig och åkte i sopptunnan. Haha! ;)

I går så tränade jag för Isabelle, det gick inte så bra i början men efter att vi gjorde lite skänkelvikningar längst långsidan och slutor så släppte hon och blev mjuk och fin. Fick jätte fina bakben. Vi har bestämmt att jag inte ska rida fram själv utan bara skritta för annars så börjar jag med att tycka att det kmr att gå jätte dåligt om hon är stark i början. Jag har så jäkla höga krav på mig själv, men får verkligen inte ha det! 
Sen så red jag pinokkio lite åt Cornis medans hon  fixade Febiene och sen så red jag Fabiene, det gick faktiskt jättte bra. Sen sov jag hos Cornis, vi hade roligt poligt, orkar bara inte göra så mkt när jag är sjuk :P
Idag så var det dressyrclarond på ridskolan, är inte så jättenöjd, är jätte nöjd med lillen men inte med mig själv men det kan ju inte gå bra jämt. Vi hade räknat med att rida fram i ungefär en timme och sen gå in på banan och rida i 5 minuter men dom var försenade och väldigt sega så fick rida fram i 2 och en halv timme, stackars ponni! Dessie var oxå med, hon startade precis efter mig men jag fick 58,62 procent, så fick en rosett i alla fall. Hon orkade inte bära upp sig utan gick inte stadigt i form och hade inge steg alls, rokade typ inget.


En bild när jag joggade av Elsa efter Isabelle träning i Torsdags

Filmen från idag får ni om ett tag eller imorrn!

Puss och kram I <3333

Kommentarer
Postat av: N

sv: asså, det är inte svårt bara använd ett videoredigeringsprogram :)

2010-09-06 @ 08:20:37
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0