1 år i dag älskling! ♥

Heeeej! :)
Kom på nu att jag och Elsa har 1 års dag idag. Pratde om det jätte mkt igår men glömde helt bort det idag. Åå, känns inte bra. Ska ge henne en tårta imorrn efter tävlingen i alla fall.
Det gick i alla fall jätte bra att rida. Red först ut lite och sen lite i ridhuset på Vendelsö. Hon var jättefin och travade jätte fint :) Red med Dessie. Badade Elsa och hon blev verkligen glänsande svart, förut så var hon mera grå. Är jätte taggad, fick värsta kicken helt plötsligt. Lisbeth Caroline ska följa med mig som häst skötare :D kulkul!


Startnr 6 - Ida von Zeipel - Excelsa - Hästnr  - Österhaninge RS


Startnr  -  -  - Hästnr  - Klickbara bilder från Mälarhöjden!
haha! Hatar min min! ;)

Puuss och kraam <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0