tävling i morrn :)

Hejsan svejsan! Skit fint väder idag och as varmt! :) Skit skönt! Mina små kusiner är hemma hos oss nu. Har typ inget att göra nu men kmr väl på nått snart. Tänkte rida bort till ridskolan och rida lite på volten där, väntar nog lite med att åka till stallet, ska åka det vid 6 typ, är nog lite svalare då och sen så får hon ju vara ute längre, har ju inge brottom till stallet idag. Mina små kusiner ska nog få rida lite om dom ska äta här, hoppas det. Ska nog vara lite mera med mina kusiner, lägger in lite bilder från idag efter vi hade lunchat. Ska smörja och kanske bada henne, är skit smyttsig.
 











Kram Ida<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0