Tävling idag:)

Heejsan! Idag så var det tävling och det gick bra, eller asså det känndes jätte bra men det såg inte lika bra ut men det är ju känslan som räknas, det var i alla fall jätte kul! :) Dom kom igång för sent och då så red jag liksom fram i typ 1, inte så kul me det gick bra, hon taggade till lite mer på banan så det var kul, hoppade ju inte så högt så hon tog inte direkt i så mkt men det var jätte kul, hoppas att jag kmr med den 9, ska tävla dressyr då i sånna fall på TRF. Men jag är i alla fall nöjd med dagen, det är nog Elsa också. Hon var jätte mjuk på framridningen, lite små seg men hon kom igång sen, hon är så duktig min lilla Älskling. Lägger in dom bilder som jag har på min mobil, Emma och Ellinor ska ladda över lite bilder till mig men lägger in dom sen :P











Det var bilderna i dag från min mobil

Kram Idis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0