Tom österholms cup 4 fel

Heejsan! Tävling idag på ÖRS. 70 cm för C- ponny var det och det gick jätte bra. 4 fel i fas två men det var jag som blev lite stressad eftersom det var första hindret på omhoppningen så jag blev lite stressad och koncentrerade mig inte på hindret så då sprang hon på sidan men jag är nöjd ändå, det var ju ändå våran första tävling tsm om man inte räknar med clearonden men det är ju ingen riktig tävling. Kom 12:a av 19 styckna. Alla som hade varit med fick rosett så det var roligt :) Ska åka till stallet sen och sätta på hennes Backontrack och fixa henne lite. Ni får några bilder från tävlingen idag och restan nån annan dag:














Kram Ida<3


Kommentarer
Postat av: Ebba

Oj vad roligt! du är så duktig med henne.. hon ser super fin ut! tänk på att skritta noga innan och efter du har ridit, i typ 10-15 minuter och värma upp henne ordentligt :) gör alltid så, då kommer hon hålla super bra, och inte får ont i benen. De är jag som rider Elsa på alla hoppbilder du har lagt i förresten hehe :D pussa sötnosen från mej :)

kram

2010-05-21 @ 19:11:42
URL: http://ebbamvr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0